Mati cinta dari sekolah, lihat apa yang lelaki ini lakukan selepas 15 tahun!

pria ini membuat kagum semua cowok lain nya

www.viralindterkini.com | Sudah tentu, anda suka seperti seseorang yang rapat dengan anda semasa duduk di sekolah atau kolej? Rasa adalah beberapa orang yang menyimpannya di dalam hati dan ada juga yang mengisytiharkannya secara langsung kepada orang yang suka.

Tetapi, dari itu sudah. biasanya perasaan akan hilang dengan sendirinya. bersama-sama dengan masa dan wajahnya yang berjalan akan berubah dengan masa berjalannya. Jadi ini yang menyebabkan cinta perlahan-lahan hilang.

Tetapi ia tidak terpakai kepada seorang lelaki ini. Cintanya kepada orang yang dia suka terus bertahan sehingga kini dari sekolah. "Siapa yang tahu ..." dia menulis dalam gambar yang mengasyikkan ketika masih di sekolah di Instagram.

Sekarang, lelaki itu terlibat dengan wanita yang dia suka sejak pertama kali di sekolah. Foto itu mendapat banyak perhatian daripada pengguna internet. Ramai orang netizen disentuh melihat lelaki dan pasangan ini.

Nama lelaki itu ialah Hanif Hamidi, yang baru saja terlibat dengan Dayah Bakar, wanita yang dia suka sejak di sekolah.

"Anda berkata saya mimpi menjadi kenyataan, kerana anda telah mencintai saya 15 tahun yang lalu. Saya berkata anda mimpi menjadi kenyataan, kerana tiada seorang pun impian saya dekat dengan anda. Terima kasih O Allah, "

"Anda berkata saya mimpi menjadi kenyataan, kerana anda mula mencintai saya 15 tahun yang lalu. Saya katakan anda adalah mimpi yang menjadi kenyataan, kerana tidak ada seorang pun dalam mimpi saya dapat bersamaan dengan anda. Terima kasih Allah ", menulis Dayah pada setiap gambar pertunangan mereka yang dimuat naik dalam akaun Instagram.

Dalam keterangannya Hanif Hamidi mempunyai 15 tahun menyukai seseorang yang dia suka berada di sekolah hingga sekarang, dan dia masih menyukai perasaan yang sama.

Foto-foto menjadi virus di Twitter dan mendapat banyak ulasan positif dari netizens, begitu ramai yang berdoa untuk mereka.

Berikut adalah gambar-gambar:



Apa pendapat anda? bolehkah anda seperti Hanif Hamidi yang mempunyai kesetiaan yang tinggi?

Jika anda suka artikel ini sila suka dan kongsi artikel ini dengan menekan butang seperti dan kongsi pada butang pada akhir artikel ...

Jika anda mempunyai cadangan dan maklum balas, sila laporkan pada field komen yaa :)

Jadi dan jangan lupa membaca artikel lain ....

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Mati cinta dari sekolah, lihat apa yang lelaki ini lakukan selepas 15 tahun!"

Posting Komentar